Wednesday, September 18, 2013

Cara membeli / tempahan secara online @ FAV Boutique



1) Sila pm kami untuk membuat tempahan ke : https://www.facebook.com/favboutique


atau: 


Jika anda ingin berurusan secara talian telefon, anda boleh terus sms/whatsapp/wechat terus ke no 019 327 1447/
010 545 0047


2) Sila nyatakan kod barang dan kuantiti.


3) Semua pembayaran boleh bank in/transfer ke salah satu akaun maybank atau cimb.. selepas itu beri nama penuh, alamat, no hp dan beserta bukti pembayaran kepada tee&me.


**kami akan beritahu no. akaun cimb atau maybank selepas anda benar2 serius untuk membuat pembayaran.


4) Sekiranya membuat pembayaran secara Online, sila copy paste bukti pembayaran secara online . Dan sekiranya pembayaran dibuat secara mesin ATM Transfer atau Bank Deposit, sila nyatakan No Transaksi, Nama Bank, Tarikh, Masa Tempat Pembayaran.@ untuk mudahkan anda snap photo dan hantarkan melalui no telephone seperti di atas.


Jika membuat pembayaran secara tunai di mesin, genapkan angka, pihak kami akan refund baki duit anda.


5) Kami akan membuat penghantaran selepas pelanggan membuat pembayaran sekiranya tiada kekangan masa, atau pelanggan akan diberitahu bila barang akan dipos. (Tracking no. akan diberikan kepada pelanggan untuk memudahkan urusan sekiranya berlaku masalah seperti kelewatan penerimaan barang)


6) Kami akan membuat penghantaran melalui perkhidmatan poslaju. (Pihak tee&me tidak bertanggung jawab di atas sebarang kerosakan atau kehilangan barang pesanan yang disebabkan oleh kecuaian pihak kurier.


Selamat bershopping :)




Perhatian:


**ITEM DI DALAM GAMBAR MUNGKIN AKAN BERUBAH SEDIKIT DARI SEGI WARNA DISEBABKAN OLEH PENCAHAYAAN DAN PENETAPAN RESOLUSI OLEH KOMPUTER ATAU 'LAPTOP' MASING-MASING


TEMPOH UTK 'BOOKING' HANYA DIBENARKAN SELAMA 2HARI KECUALI PELANGGAN ADA MENYATAKAN TEMPOH UTK MEMBUAT PEMBAYARAN..SEKIRANYA PEMBAYARAN TIDAK DILAKUKAN DALAM TEMPOH 24 JAM ATAU TEMPOH YG TELAH DIJANJIKAN,ITEM TERSEBUT ADALAH BERSTATUS 'AVAILABLE' UTK DIJUAL KEPADA PELANGGAN LAIN


SEBARANG PEMULANGAN ITEM ADALAH TIDAK DIBENARKAN KECUALI TERDAPATNYA KEROSAKAN (HANYA DALAM TEMPOH 24JAM DARI MASA PENERIMAAN).


No comments:

Post a Comment